Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kezdőlap » CSÖVEK » Turbo olajcső szett Audi Volkswagen Seat Skoda minden 1.8T modellhez


        

Turbo olajcső szett Audi Volkswagen Seat Skoda minden 1.8T modellhez

 


0x
Megszerezhető pontok: 200 pont
Ár:
19 953 Ft
Termékfigyelő:
Termékfigyelő

Vásárolni kívánt mennyiség:
  m  

Részletes leírás

Audi Volkswagen Seat és Skoda minden 1.8T benzines turbós motorhoz való turbó olajcső szett

A gyári 1.8T olajcső a turbómeghibásodások nagyrészét okozó, gyenge minőségű alkatrész. A rossz tervezésnek köszönhetően az olajcső a túlzott meleg miatt eltömődik a benne lerakódó olaj miatt, mivel túl közel van a turbó kipufogó csonkjához. Ezzel a csőszettel ki tudod váltani a gyári csövet, hogy a kipufogó melegétől távol, hosszú távon is megbízhatóan olajozd a turbódat! Turbófelújítás után erősen ajánlják a turbós szakemberek is ezeknek a csöveknek a cseréjét!

Fontos!
A szett beépítéséhez kell egy kevés munka! A cső hosszúságát szándékosan bővebbre hagytuk, hogy az adott motor kialakításának megfelelően el tudd vezetni kényelmesen az olajcsövet a hengerfej körül!
A szetthez 1m Dash4-es csövet mellékelünk, ami minden 1.8T motornál elegendő hosszúságú! Átlagosan 65-70cm már kényelmesen kiadja a kívánt méretet! Az AN csövet könnyedén tudod darabolni! A csatlakozók többször szerelhetőek!

A szett tartalma:
- 1méter Dash4 (AN4) fémhálós olajcső
- 2db AN4 fitting toldat (egy a turbóba egy a motorblokkba)
- 2db AN4 gumicső csatlakozó: 1db 90 fokos a blokkhoz, 1db 45fokos a turbóhoz

A szett korrekt beépítéséhez körülbelül 1 óra munkával számolj! Ez a szett a gyárival ellentétben örökös - nem kell félned az eltömődésétől! 
Ajánljuk utcai, tuningmentes, illetve tuningolt, verseny célra használt 1.8T motorokhoz is egyaránt! A gyárinál nagyobb turbó olajtáplálására is elegendő (pl. RMS T3/T4), de a turbó oldali fitting mindig az adott turbóhoz kell, hogy igazodjon!

Hozzászólások

FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első, aki hozzászól! Írja meg kérdését, észrevételét!

NzA0NjI
Termékfigyelő
Watch DOG


Tájékoztatást kérek e-mailben az alábbi esemény(ek)ről:


       Ha a termék ára ez alá csökken: Ft

        Ha a termék elérhetővé válik készleten


E-mail címem: